Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
My Life As A Human
entryaboutStuff




DUNIA
Monday 26 March 2012 | 0 comment(s)
Assalamualaikum. Ok, malam ni memang menangis habis. Setelah sekian lama aku mengecapi bahagia. Akhirnye, aku sedih dan menagis. Dan terus menangis. Tak tahu bila air mata ni nak berhenti mengalir. Owhh, hidup. Kenapa hati aku lembut sangat ? Keras sikit dokleh ke ? Wahai hati, jadi lah kamu sekuat-2 besi tuu. Mintak tolong sangat ni. Bila kau nak berubah eh Syafiqah ? Bila-3 ?


Dulu aku tak ada masalah. Tapi sekarang ? Semua orang dah meningkat dewasa. Begitu jugak aku. Tapi kenapa aku yang terpilih untuk hadapi semua dugaan ni ? Berat sangat bagi aku. Aku ni dah lah takleh hidup sorang-2. Semuanya nak berteman. Mampu ke aku berdiri atas kaki aku sendiri ? Aku tak mampu. Tapi bila lagi Syafiqah ? You must wake up ! Jangan jadi bodoh. Tegas boleh ? Macam bukan diri aku pulak arhh. Senang di buli ? Yess, itulah aku walaupun susah aku nak mengaku. Huhuhuhu.

Malam ni maki-2 sajalah diri aku sendiri. Macam orang yang takbetul. Kawan yang ada masa payah susah nak dapat, tapi kawan yang masa senang memang sentiasa ada. Dulu aku tak nampak semua tuu. Tapi sekarang aku diberi pancaindera yang ke-6 untuk menyedari semua ini. Maybe selama ini aku butakan mata aku sendiri. Aku pun bukanlah sempurna sangat. Dalam erti kata laen, BAEK. Aku cuma nak bahagiakan orang kat sisi aku. Aku tak kisah walau aku yang disakiti tapi aku gembira jika melihat orang-2 kat sisi bahagia lebih dari diri aku sendiri. Huhh, ok stop. Dokleh nok mengarang lagi. Sedih teramat. Tapi aku cuba menggembirakan diri aku sendiri. :')




Older Post . Newer Post