Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
My Life As A Human
entryaboutStuff




GEMBIRA
Tuesday 13 March 2012 | 0 comment(s)
Assalamualaikum semua. Hehehe, hari ni gembira sangat. Aku punya laptop dah dapat balik. Baru-2 ni laptop aku demam. So, kene hantal bengkel. Sekarang dah sembuh. Wahh, syukur alhamdulillah. Lepas ni, aku boleh on9 sepuas-2 nya tanpa gangguan lagi.

Tak terkata dapat balik tengok lappy ni. Dah agak lama aku tak gunakan dia sebab dulu akak aku yang guna. Sekarang akulah yang berkuasa. Cewahh, hahaha. Gembira tak terkata tahu tak ? Akak aku pun nak beli laptop baru coz dia punya laptop rosak. Rosak motherboard. Hahaha.

OK lah, sempena hari yang gembira ni jugak aku nak share something. Hehehe. Tapi bukan hari rayalah. Aku bakal dapat anak saudara tak lama lagi. Baby boy tahu. Bestnya, tak sabar. Mak aku gembira jugak. Kitaorang semua dah tak sabar nak tengok and maen dengan baby. Hehe, d harapkan semuanya selamat walaupun due untuk baby tuu kuar 26/3 ni.

Satu lagi, aku gembira jugak kerana hadirnya seseorang dalam hidup aku. Dia mewarnai hidup aku yang memang tengah lupakan someone. Kiranya aku tengah kecewalah. Aku selesa berkawan dengan dia. Kitaorang asyik mesej je kat mukabuku. Hehehe, nape tak mesej ikot fon ? Ni sebab dia pakai maxis, aku pulak pakai celcom. Aku dah cakap kat dia pakai celcom UOX. Tapi, dia cakap nanti dia cari. Hehehe, masa tuu bahagia sangat. Saya sayang awaklah, pakcik alien ! Terima kasih kerana hadir dalam hidup saya yang serba kekurangan ini. ;)




Older Post . Newer Post