Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
My Life As A Human
entryaboutStuff




MAXIS and CELCOM
Saturday 17 March 2012 | 0 comment(s)
Assalamualaikum. Hahaha. Hari ni nak share pasal sorang budak ni. Nama dia pakcik Alien. Hehehe. Dia ni orang luar. Luar mana ? Luar dari Terengganu jelah. Kuang3. Ok2, back to story. Biasalah kan, kalau orang luar mesti pakai number maxis. Aku pulak pakai celcom. Aishh, mahal tuu kalau nak contact selalu. Kalau contact sekali dua tu ok lagi.

Nak dijadikan cerita, kitaorang kenal kat facebook. Tapi, aku dah kenal dia lah. Dia add aku as a friends and kitaorang pun start mesej2 kat facebook. Setiap hari mesej tahu. Semalam dia bagitahu yang dia takleh online lagi coz broadband dia tak bayar. Aku sedih jugak. Pastu, dia tanya ok ke kalau pasni contact kat fon guna no yang bertentangan. Aku cakap ok je. Last2, dia cakap dia dah beli number celcom UOX. wahh, happy giler aku ! Terharu pun ada. Bayangkanlah, biasanya Pantai Barat mana ada line kalau guna celcom. Tapi, dia sanggup buat tuu semua demi aku. Nak ngis pun ada. Terimakaseh awak.

By the way, sebelum terlupa nak share something. Aku sudah jadi makcik ! Akak aku selamat lahirkan baby boy kat Hospital Sultanah Nur Zahirah pada pukul 7.11 malam 13.3.2012. Alhamdulillah, baby pun ok. Sebijik muka baby tuu cam ayah dia. Ayah dia tuu sape ? Abang aku jugak. Jom usya2 baby.


Adik Ahmad Ziqri Zayyan bin Muhammad Zubair. 
Berat adik : 2.64 kg. 




Older Post . Newer Post