Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
My Life As A Human
entryaboutStuff




TERINDU PULAK
Thursday 22 March 2012 | 0 comment(s)
Assalamualaikum semua. Dah berhabuk blog ni. Lama tak update blog aku yang tercinta ini. Kuang3. Biasalah sibuk sangat. Sebenarnya menyibukkan diri dengan kehidupan yang baru.  Dengan adanya insan baru dalam hidup aku ni, aku rasa bahagia sangat.

Sekarang ni nak bagitahu yang aku gembira dengan life aku sekarang. Alhamdulillah. Semua yang berlaku ada hikmahnya. Pasal result SPM, aku bersyukur dengan apa yang aku dapat. Dia lebih tahu segalanya. Aku terima seadanya. Hehehe.

Ok, taknak alih topik lagi. BTW, aku nak cakap yang aku rindu kan seseorang. Hehehe. Tapi, kitaorang selalu mesej. Tibe2 hari ni terindu pulak. Hahahaha. Ok awak, saya rindukan awak. :P




Older Post . Newer Post