Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
My Life As A Human
entryaboutStuff




EVERYTHING CHANGE !
Thursday 5 April 2012 | 0 comment(s)
Assalamualaikum untuk pertama kalinya. Syukur hari ini aku diberi kesempatan lagi untuk melihat bumi Allah. Hari ni aku cuma nak update blog pasal tajuk kat atas tuu. Semua berubahkan ? Dunia pun dah maju. Manusia pun macam tuu. Tapi kenapa sekarang baru aku terasa ? Selama ni aku tak fikir semua tuu.

Aku cuba jadi yang terbaik. Aku tak suka menipu. Tapi macam tak percaya jugak kalau aku ni langsung tak menipu dalam hidup aku. Aku akan rasa bersalah kalau tipu orang. Aku lebih suka jujur dari menipu orang lain. Hmm. Dalam hubungan pun, kita kene saling percaya mempercayai. Jangan mudah berprasangka buruk terhadap orang lain.

Kesimpulannya, aku nak cakap kat sini yang aku sedih kalau kawan-2 aku tidak jujur. Aku tahu, aku pun tak sempurna. Aku tak kata yang aku tak pernah menipu. Tapi, jangan sembunyikan something dari kitaorang. Aku boleh terima semua tuu. Betullah orang cakap, 'kawan senang sentiasa ada, kawan susah semua hilang'. Aku tahu yang ini semua dunia. Kenapa sekarang baru aku alami ? Arghh, tertekan ! Bukan ke kita kene mengalami tuu semua sama-2 kawan ? = ='




Older Post . Newer Post