Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
My Life As A Human
entryaboutStuff




PERASAAN BERSALAH
Monday 16 April 2012 | 0 comment(s)
Assalamualaikum semua. Ok, malam ni aku nak bagitahu yang aku rasa bersalah sangat-2 kat someone ni. Dah lama aku ada rasa bersalah kat dia. Aku harus berterus-terang dengan dia tapi aku takut. Aku kesiankan dia. Baru-2 ni pulak, dia exam. So, aku layan dia cam biasa. Teruk ke aku ni ? Hmm. Sori sangat-2 awak.

Sejak kebelakangan ni, dia asyik cari aku je. Tapi satu mesej n call dia aku tak layan. Just ignore cam tuu je. Dalam hati ni, hanya Dia yang tahu apa aku rasa. Rasa nak menangis pun ada sebab bersalah sangat-2. Aku jahatkan ? Tapi, aku ingat nak bagitahu segalanya lepas dia habis exam. Dia pulak layan baek sangat. Jadi cam tak sampai hati nak cakap hal sebenar kat dia.

Aku ada jugak kecik hati dengan dia sebab dah deactive facebook lama tapi bila buat facebook baru langsung tak add aku. Padahal hari masa dia cakap yang dia deactive facebook, aku ada cadangkan kat dia buat facebook baru. Tapi dia cakap nanti dia buat. Lepas dua tiga hari cam tuu la, aku terbuka wall kawan aku ni. Dia baru je dengan sorang budak ni. Aisherrman, aku kenal ! And aku terus teroka dia punya facebook baru tuu. Dah ramai kawan. Tapi aku ni sape ?  Last-2, aku terus block dia.

Aku harap aku ada kekuatan untuk beritahu segala kat dia. Aku pasti boleh. Chayok-2. :)




Older Post . Newer Post