Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
My Life As A Human
entryaboutStuff




KAMU
Tuesday 14 August 2012 | 0 comment(s)

Mengenali mu satu perkara yang cukup indah bagi ku. Terima kasih kerana telah menyayangi aku seadanya. Aku bersyukur kerana dapat berkongsi segalanya dengan mu walaupun sekejap. Aku tahu, aku yang bersalah. Kerana aku, hubungan tu hancur. Andai masa boleh berputar.

Sesungguhnya, aku masih menyayangi mu seperti dulu. Tiadakah maaf bagiku ? Kerasnya hati mu itu, seperti kayu. Aku sentiasa berdoa agar hati mu d lembutkan dan kembali seperti dulu. Bencikah engkau kepadaku ?

Aku akan menunggumu dengan sabar. Tapi kalau sudah bukan jodoh kita, aku redha dan ikhlas menerima semua ini. Kau lain dari yang laen berbanding lelaki yang aku kenal. Kau istimewa d hatiku. Aku cuba untuk melupakan mu. Yess, untuk satu minggu aku mengaku aku berjaya. Tapi, sekarang kenangan tu datang secara perlahan. Indahnya memori, sakitnya realiti. 

untuk anda. I LOVE U, B. 


u always in deep in my heart.




Older Post . Newer Post